lördag 4 juni 2011

Tältsemester



Har fått för mig att jag och sonen ska ge oss ut och campa i sommar.Så vi är runt och tittar på lite tält.Men det finns ju hur mycket som helst att välja på och en del är rätt dyra.

Så man blir ju lite vilsen!!!

Har ni nå råd och tips??


Fast det roliga är ju planeringen nu vad man behöver och vart man ska åka.

Sen om vi åker och tältar till Öland kanske jag kan få med andra sonen som bor i småland ett par dagar.

Skulle va toppen!!!


Var meningen jag skulle åka till Grekland två veckor men hoppar av det pgav av min konflikt med min kära mor..

Känner att jag behöver en egen semester och få bestämma

och göra som jag vill nångång.Det är så mycket som pekar på att jag inte ska åka.Så jag går på magkänslan och planera nya mål som tältsemester i sverige......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar