tisdag 17 april 2012

Vad har hänt?

Ja vad har hänt?

Jag har flyttat till småland!tröttnade på storstan,jobbet,livet.
Så jag bestämde mig för att göra en ändring i livet!
Så nu är jag tillbaks till härliga hålan Målilla.
Jag har ett hus som måste rustas upp,så det blir nog
mycket skrivande om det.
Ska snart få igång att renovera toaletten!Och ska lägga
nytt golv och byta ut köket.Sen är det mycket med att måla,tapetsera.
Men allt handlar om ekonomin med!Så man får göra lite i taget!
Men precis när jag flyttade fick jag börja riva ute på trädgården.
Den var igenväxt och hundgård över halva gården.
och städa upp huset!Men jag återkommer med bilder och annat.
men jag njuter av livet och friheten här trots allt arbete!

Jag har börjat snickra på altanen! För det är min största glädje
med att flytta till landet, kunna sitta ute på gården.
Sätta sig med sitt kaffe och filofisera över livet och
 vad man ska göra för projekt hemma.
 Grilla på kvälllarna och mysa med familjen.
Grillen är inhandlad med i väntan på att sommaren
snart ska komma......

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar