lördag 21 juli 2012

Egen tid...


Den här helgen har jag haft lite egen tid!Det händer inte så ofta
att jag får den ro att sätta mig ner och göra sånt jag tycker är
roligt och mår bra av!Förutom att baka.
Men att teckna!Mest bara kladd!!
Men det spelar ingen roll!
Det är känslan av att ängna egen tid åt saker jag
tycker är roligt utan dåligt samvete....
När lilla grodan är hemma finns det ingen ro mer än dom vanliga hemma sysslorna.
Man man borde ta sig tid att göra mer saker man tycker är roligt!


Men hur eller hur har jag haft en bra helg!Har hunnit med mycket!
kanske mest varit ute och handlat saker till huset som ska fixas.
Och det tar sin tid med!


Som att kolla tapeter och golv!Vilken besluts ångest man får!!
Men det är golvet jag måste bestämma mig först för nu och lägga.
Så jag kan gå vidare med byta kök och tapetsera.
Men det blir säkert bra i slut änden.
Och sen har jag en överraskning till grodan med när han
kommer hem!Har fixat i ordning hans rum
 med ny säng och skrivbord och en
härlig stol som han kan sitta i när han speler eller tittar på tv....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar