söndag 19 augusti 2012

Skola i morgon




 Det har inte varit den bästa sommaren.
Men badat har vi gjort några gånger.
Kanske var det den sista baddagen idag!
Och i morgon börjar skolan för barnen!
 Och det ska bli skönt!
Orkar inte hitta på mer saker att göra hela tiden!
 -mamma jag har inget att göra.Jag är uttråkad mamma!
Men jag tror att Liam haft en bra sommar trots vädret.


Men nu går vi in i våra gamla rutiner
Och hösten kommer!Men hösten är lite mysig med!
Kan man börja styra och göra fint inne.
Tända ljusen och titta på alla bra tv program som börjar om hösten.
Och börja träna med.....



1 kommentar:

  1. Kolla vem jag har hittat!
    Jag har försökt nå dig! Men ditt gamla nummer ledde fram till Anders...
    Hör av dig om du har kvar mitt nummer!
    /Robin från lunchan

    SvaraRadera